23 Ocak 2009 Cuma

Başakşehir filistinli kardeşlerini unutmadı

Başakşehir Ahmet Kabaklı İlköğretim Okulu öğrenci ve velileri Filistinli kardeşlerinin yaşadığı drama duyarsız kalmadı. Minik öğrenciler Kimse Yok Mu Derneği İstanbul Şubesinden talep ettikleri Hayır Çeşmesi Kumbarasını sınıf sınıf dolaştırarak yardım topladılar.
Kurban Bayramı nda Iraklı ve Afrikalı çocuklar için yardım toplayan minik hayırseverler bu kez de Filistin de okula gidemeyen ve hayat hakkı tanınmayan kardeşlerine bir nebze yardımcı olmak için harekete geçtiler.Başakşehir haber

Sınıf temsilcisi Melek Kılıçvuran rehberliğinde sınıf başkanı Abdulhalim Mustafa Tuna ve başkan yardımcısı Özlem Özcan tüm arkadaş ve öğretmenlerinin de desteğini alarak yardım kampanyası başlattı. Öğretmenler, veliler ve öğrenciler kumbarayla yardım toplamak için hayırda yarıştı.
Okul Müdürü Kocakaya`Filistinli küçük kardeşlerinin dramını her gün televizyonlardan gören öğrencilerimiz kendi istekleriyle bir grup kurup yardım toplamışlar. Okulumuz 1/E sınıfı sınıf temsilcisi, sınıf başkanı ve yardımcısı Kimse Yok Mu derneğine ait Hayır Çeşmesi kumbarasını temin edip okulda sınıf sınıf dolaştırarak benimsenmesini sağlamış ve hayırda öncülük etmiştir. Öğrencilerimizin bu davranışıyla gurur duyduk. Umarız topladığımız yardımlar bir nebze olsun Filistinli kardeşlerimizin acılarını dindirmiştir.` dedi.
Ayrıca Okul Müdürü Ramazan Kocakaya yazmış olduğu `Gerçek Müfettiş Velidir` kitabının gelirini de Filistinli çocuklara destek kampanyası kapsamında bağışladı. Kitabın ücretini de derneğin Hayır Çeşmesi kumbarasına attıran Kocakaya ya dernek yetkilileri tarafından `Teşekkür Belgesi` takdim edildi